loading...
فروشگاه تجهیزات و صندلی ارایشگاه
سالن مارکت بازدید : 43 دوشنبه 01 شهریور 1400 نظرات (0)

خرید تجهیزات سالن و آرایشگاه

اگر به تازگی آرایشگاه زده اید و یا قصد راه اندازی آن را دارید، باید هر چه زودتر به فکر خرید وسایل و تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز آن باشید. استفاده از وسایل و لوازم باکیفیت سبب می شود تا در طولانی مدت بتوان از آن ها استفاده کرد. در ادامه شما را با لوازم مورد نیاز برای آرایشگاه ها آشنا خواهیم کرد.

تجهیزات آرایشگاهی سالن مارکت

انواع صندلی‌ آرایشگاه

در ارایشگاه‌های زنانه برای این که مشتری راحتی بیشتری را درحین کار داشته باشد و آرایشگر نیز بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد، برای هرخدمتی که ارائه می‌شود صندلی خاصی درنظرگرفته می‌شود. درادامه برخی از این انواع صندلی را باهم مرور می‌کنیم.

صندلی‌ آرایشگاهی مدل برقی

صندلی برقی آرایشگاه  یکی از لوازم و تجهیزاتی است که در کنار سایر وسایل سالن زیبایی قرار گرفته و وجود آن در هر سالن آرایشگاهی یک امر مهم تلقی می‌گردد. صندلی برقی کاربردهای گوناگونی داشته و جزء وسیله‌های کاربردی و کارآمد قرار می‌گیرد. این وسیله نه تنها کاربردی بوده بلکه زیبایی را به دکوراسیون سالن شما می‌بخشد.

به جرئت می‌توانیم بگوییم که شما به صندلی ارایشگاه برقی در تمام مراحل کار خود نیاز خواهید داشت و یکی از اجزای جدانشدنی تجهیزات آرایشگاهی به شمار می‌رود. معمولاً تمام سالن داران به محض این که یک آرایشگاه راه‌اندازی می‌کنند، اولین چیزی که برای خرید به سراغ آن می‌روند، صندلی آرایشگاه که انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها صندلی برقی است.

صندلی کوپ و کوتاهی

صندلی کوپ و کوتاهی اشکال متنوعی دارند علاوه براین نیز کاربردهای متفاوتی برای این نوع صندلی‌ها وجوددارد. این نوع صندلی‌ها را میتوان با پایه پنج پر چرخشی یا ثابت پایه تهیه کرد که با کمک آن امکان چرخش 360 درجه به تمامی محیط اطراف نیز وجوددارد. صندلی کوپ(کپ) اهرمی را برای تنظیم ارتفاع نیز دارند که با کمک آن می‌توانید ارتفاع صندلی را نیز به میزان دلخواه درآورید.

صندلی میکاپ

صندلی میکاپ انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید بنا به نیاز خود هریک از آن‌ها را خریداری کنید. رویه این نوع صندلی‌ها از جنس چرم است و قابلیت تنظیم درجه در ان نیز وجوددارد. این صندلی‌ها هم برای مشتری و هم برای آرایشگر بسیارراحت است زیرا تکیه گاهی برای سر دارد و همین نیز کار را برای مشتری راحتتر می‌کند.

صندلی جک پدالی ، صندلی جک دستی ، صندلی طرح برقی ، صندلی برقی آرایشگاه ، صندلی VIP آرایشگاه  جزو صندلی‌های میکاپ هستند میتوانید با استفاده از این صندلی‌ها کار میکاپ و همینطور اصلاح و همینطور کوتاهی را انجام دهید.

صندلی انتظار مشتری آرایشگاه

اگر شما یکی از آرایشگاه‌های بسیارمعروف شهر را دارید، مسلما اوقات شلوغی کار خود را تجربه کرده‌اید. برای این که بتوانید کیفیت کار خود را بالاتر ببرید و محیط راحتی را برای مشتریان خود فراهم کنید، انتخاب صندلی انتظار می‌تواند گزینه بسیارخوبی برای شما باشد. قیمت این نوع صندلی باتوجه به متریال به کاررفته درآن و هم چنین انواع مدل‌های آن متفاوت از هم خواهدبود.

صندلی انتظار از انواع صندلی‌های ارایشگاه مردانه  است که می‌توانید بنا به نیازخود بهترین آن‌ها را خریداری کنید. این محصول می‌تواند سبب راحتی مشتری در محیط آرایشگاه شما شود. توجه کنید دقت کافی رابرای انتخاب این محصول بگذارید، دراین صورت می‌توانید برای ومدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

صندلی کوپ و کوتاهی آرایشگاه

انواع صندلی‌ کوپ و کوتاهی دارای پشتی بسیارراحتی است که سبب می‌شود مشتری از آرایشگاه شما راضی به نظر برسند. این نوع صندلی‌ها انواع مختلفی دارد که بازه قیمتی آن‌ها نیز باهم متفاوت است. کیفیت این نوع صندلی در این آرایشگاه بسیارمهم است و می‌تواند کیفیت آرایشگاه را مشخص کند.

طراحی صندلی کوپ و کوتاهی به صورت ارگونومی شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع را تا  50 سانت نیز دارد. بدین ترتیب می‌توانید بنا به قدمشتری ارتفاع آن را نیز تنظیم کنید. هم چنین این محصول قابلیت چرخش را تا 360 درجه نیز دارد به همین دلیل هنگام کارکردن با آن احساس راحتی بیش از اندازه خواهیدداشت.

صندلی تابوره یا استادکار

یکی از انواع صندلی‌های ارایشگاه صندلی تابوره است که جز مهم ترین تجهیزات یک آرایشگاه است. این صندلی بیشتر برای اصلاح موی سر استفاده می‌شود  و می‌تواند راحتی را برای مشتری و آرایشگر هدیه کند. این نوع صندلی‌ها قیمت مناسبی دارند وبه صورت کلی جز پرکاربردترین صندلی‌های آرایشگاهی هستند.

درصورت اینکه انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید، می‌توانید سال‌های متمادی از این صندلی در آرایشگاه خود استفاده کنید. استفاده از این نوع صندلی‌ها می‌تواند کمردرد و پادرد را به حداقل خود برساند. هم چنین هنگام استفاده از آن می‌توانید کار خود را سرعت بخشید و سرعت پاسخ گویی شما به سوالات مشتری نیز به بیشترین حالت خود می‌رسد.

صندلی VIP آرایشگاه

صندلی VIP ارایشگاهی همونطور که از اسمش مشخصه بهترین صندلی هست که میتوان برای سالن تهیه کرد که ارزش بالاتری نسبت به همه صندلی ها دارد و همینطور با جک پدالی یا برقی وجود دارد که معمولا جک پدالی این صندلی‌های وی ای پی آرایشگاه بیشتر مورد علاقه و مورد استفاده آرایشگران است.

با خرید صندلی VIP آرایشگاهی دیگه خیالتون از همه لحاظ راحته

صندلی جک دستی یا گازی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 1,102